| ÖÇ1 | • Eğitimde kullanılan ölçme araçları ve özellikleri |
| ÖÇ2 | • Geleneksel yaklaşımlara dayalı araçlar: Yazılı sınavlar, kısa cevaplı sınavlar, doğru-yanlış tipi testler, çoktan seçmeli testler, eşleştirmeli testler, sözlü yoklamalar |
| ÖÇ3 | • Öğrenciyi çok yönlü tanımaya dönük araçlar: Gözlem, görüşme, performans değerlendirme, öğrenci ürün dosyası, araştırma kâğıtları, araştırma projeleri, akran değerlendirmesi, öz değerlendirme, tutum ölçekleri |
| ÖÇ4 | • Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde dikkat edilecek hususlar |
| ÖÇ5 | • Öğrenme çıktılarının değerlendirilmesi ve not verme |