BOR HALİL ZÖHRE ATAMAN MESLEK YÜKSEKOKULU / DERİ TEKNOLOJİSİ / DER2045 - DERİ MAMÜLLERİ PAZARLAMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Pazarlamanın temel kavramlarını ve pazarlama bileşenlerini öğrenir.
ÖÇ2Temel hedefler, tüketici davranışlarını ve beklentilerini kavrar
ÖÇ3Tüketici ihtiyaçlarının en doğru biçimde nasıl karşılanabileceğini bilir
ÖÇ4Pazarlama ilkeleri ile ilgili temel kavram ve ilkelerini tanımlar
ÖÇ5Makro-mikro çevresel faktörler ile pazarlama arasındaki ilişkileri açıklar
ÖÇ6Mamül deri pazarlarını bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklar