| 1 | 1.Türkçede iletişim-dil-milli kültür ilişkisi ve Türkçenin diğer dünya dilleri arasında yeri. | 1,2,3 |
| 2 | 2. Türkçede dinleme, konuşma, okuma ve yazma dil becerisi. | 1,2,3 |
| 3 | 3.Etkili dinleme, konuşma, okuma ve yazmayı engelleyen fiziki ve psikolojik etkenler. | 1,2,3 |
| 4 | 4.Yazma becerisinin önemi; yazılı anlatımda başarılı olmanın yolları (üslup, gözlem, okumak, düşünmek) | 1,2,3 |
| 5 | 5.Yazılı anlatımın biçim ve içerik yönünden planlanmasının örneklerle anlatılması | 1,2,3 |
| 6 | 6.Metnin başarılı olması için gerekenler; iyi bir cümlenin ve iyi bir paragrafın özellikleri; paragraf oluşturma çalışmalarının yapılması | 1,2,3 |
| 7 | 7.Anlatım biçimlerinin örneklerle tanıtılması (açıklayıcı anlatım, kanıtlayıcı anlatım, tasvir edici anlatım, öyküleyici anlatım, manzum anlatım, konuşma yoluyla anlatım) | 1,2,3 |
| 8 | 8.Yazma öğretim yöntemlerinin örneklerle tanıtılması (kontrollü yazma, serbest yazma, dikte yöntemiyle yazma, araştırmaya dayalı yazma, güdümlü yazma, küme çalışmasıyla yazma) | 1,2,3 |
| 9 | 9.Form yazı türlerinin örneklerle tanıtılması (öz geçmiş, dilekçe, rapor); anlatım bozukluklarının cümleler üzerinde tespit edilmesi | 1,2,3 |
| 10 | 10.Form yazı türlerinin örneklerle tanıtılması (mektup, telgraf, tutanak ve tebliğ); anlatım bozukluklarının cümleler üzerinde tespit edilmesi | 1,2,3 |
| 11 | 11.Öğretici metin türlerinin örneklerle tanıtılması (makale, eleştiri, deneme, sohbet ve fıkra); anlatım bozukluklarının cümleler üzerinde tespit edilmesi | 1,2,3 |
| 12 | 12.Öğretici metin türlerinin örneklerle tanıtılması (röportaj, hatıra, biyografi ve gezi); anlatım bozukluklarının cümleler üzerinde tespit edilmesi | 1,2,3 |
| 13 | 13.Edebî türlerin örneklerle tanıtılması (destan, masal, fabl, hikâye, roman ve şiir) | 1,2,3 |
| 14 | 14.Yazılı anlatım türleri ve örnekleri | 1,2,3 |
 | Loading… |
   |