| 1 | 1-Kaynaştırmanın tanımı ve temel ilkeleri. | |
| 2 | 2-Kaynaştırma öğrencilerinin özellikleri | |
| 3 | 3-Kaynaştırma öğrencilerinin diğer öğrencilerle olan sosyal ilişkileri ve öğretim durumları. | |
| 4 | 4-Etiketlenmenin avantajları ve dezavantajları | |
| 5 | 5-Matematik dersinde kaynaştırma öğrencilerinin bireyselleştirilmiş eğitim programları ile desteklenmesi | |
| 6 | 6-Kaynaştırma eğitimine ilişkin yöntem ve teknikler | |
| 7 | 7-Yarı zamanlı ve tam zamanlı kaynaştırma uygulamaları ve değerlendirme | |
| 8 | 8-Arasınav | |
| 9 | 9-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 10 | 10-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 11 | 11-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 12 | 12-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 13 | 13-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 14 | 14-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 15 | 15-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 16 | 16- Genel Sınav | |