| 1 | 1-Cebir ve Cebirin Tarihi | |
| 2 | 2- Cebirsel düşünme ve matematik öğretimindeki önemi | |
| 3 | 3-Cebirsel düşünmenin matematik öğretim programındaki yeri | |
| 4 | 4-Cebir öncesi dönem; aritmetik/geometri-cebir ilişkisi | |
| 5 | 5-Genelleştirilmiş aritmetik ve fonksiyonel düşünme | |
| 6 | 6-Cebir öğretiminde kullanılan yöntemler | |
| 7 | 7-Cebir Öğretiminde kullanılabilecek materyaller ve öğretim stratejileri | |
| 8 | 8-Arasınav | |
| 9 | 9-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 10 | 10-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 11 | 11-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 12 | 12-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 13 | 13-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 14 | 14-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 15 | 15-Öğrenci uygulamalarının değerlendirilmesi | |
| 16 | 16-Genel Sınav | |