İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / İŞLETME / ISL3005 - PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Pazarlama araştırmaları kunuları içerisinde yer alan temel kavramları açıklar
ÖÇ2Pazarlama araştırması sürecini tanımlar ve pazarlama araştırması projesini tasarlar
ÖÇ3Araştırma problemini formüle eder, hipotezleri kurar ve gerekli analiz yöntemlerini belirler
ÖÇ4Pazarlama araştırması için gerekli olan veri ve bilgilerin neler olduğuna karar verir ve uygun ölçekleri bulur ya da geliştirir
ÖÇ5Anket tasarımı yapar, veri toplama sürecinde örnekleme işlemlerini belirler
ÖÇ6Temel istatistiksel analiz yöntemlerini bilir, sonuçları değerlendirir ve bulgulara ilişkin çıkarımlar yapar
ÖÇ7Pazarlama araştırması raporunu düzenler.