NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / İŞLETME YÖNETİMİ / ISY2012 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Müşteri ilişkileri yönetiminin teorik ve kavramsal yapısını bilir
ÖÇ2Yeni ekonomik yapı ile pazarlama anlayışları arasındaki ilişkiyi kurabilir
ÖÇ3Geleneksel pazarlamadan modern pazarlama geçiş sürecinde müşteri ilişkileri yönetiminin önemini açıklayabilir
ÖÇ4Müşteri ilişkileri yönetiminde müşterinin yerini ve önemini anlar
ÖÇ5Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilir
ÖÇ6İşletmelerin müşteri ilişkileri yönetimine geçiş sürecini açıklar
ÖÇ7Müşteri ilişkileri yönetiminin sorumluluklarını bilir
ÖÇ8Müşteri ilişkileri yönetiminin unsurlarını bilir
ÖÇ9Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulama aşamalarını bilir
ÖÇ10Müşteri ilişkileri yönetim modellerini bilir
ÖÇ11Müşteri ilişkileri yönetiminin uygulamasında tepe yöneticilerinin rollerini ve sorumlulukları bilir
ÖÇ12Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi ve bilgi paylaşımını bilir
ÖÇ13Bilgi paylaşımının temel ilkelerini bilir
ÖÇ14Müşteri ilişkileri yönetiminde bilgi paylaşımı için gerekli koşulları bilir