İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / KAMU YÖNETİMİ / KAM4023 - HİZMET PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Öğrenci Hizmet pazarlamasının ilişkin kavram ve olguları açıklar
ÖÇ2Hizmet pazarlaması karmasını analiz eder ve oluşturur
ÖÇ3Hizmet kalitesi, müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti kavramlarını sentez ederek, uygulamaya yönelik önerilerde sunar
ÖÇ4Hizmet sektöründe ürün kavramını kavrar, çeşitli sektörler için hizmet tasarımını oluşturur
ÖÇ5Hizmet sektöründe arz ve talep yönetimi konularında analizler yapar ve hizmet pazarlama stratejilerini oluşturur