1 | Peşrev form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar,Türk Musikisi Rehperi. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4. Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
2 | Medhal, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar,Türk Musikisi Rehperi. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4. Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
3 | Saz Semaisi ,form bilgisi bakımından yapısı, makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar, Türk Musikisi Rehperi.Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
4 | Oyun Havası, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar,Türk Musikisi Rehperi. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4. Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
5 | Sirto,form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar, Türk Musikisi Rehperi.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4.Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
6 | Longa,form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar,Türk Musikisi Rehperi. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4. Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
7 | Mandra, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar, Türk Musikisi Rehperi.Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
8 | Zeybek, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar, Türk Musikisi Rehperi.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4.Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
9 | Çifte Telli, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar, Türk Musikisi Rehperi.Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
10 | Aranağme, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar,Türk Musikisi Rehperi. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri.Erdinç Çelikkol, Türk Musikisi Bölümü 1,2,3,4. Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |
11 | Taksim, form bilgisi bakımından yapısı,makamsal yönden ilerleyiş ve çözümlemesi. | Doç. Dr. Gülçin Yahya Kaçar, Türk Musikisi Rehperi.Yakup Fikret Kutluğ, Türk Musikisinde Makamlar. İsmail Hakkı Özkan. Türk Musıkisi Nazariyatı ve Usulleri. T.R.T Türk Müziği Repertuarı. |