| ÖÇ1 | Özel eğitim ve teknolojiye ilişkin temel kavramları tanımlar ve bu kavramların eğitimdeki önemini açıklar. |
| ÖÇ2 | Özel gereksinimli bireylerin akademik (okuma, yazma, matematik) ve akademik olmayan (sosyal, günlük yaşam) becerilerini destekleyen teknoloji uygulamalarını sınıflandırır ve kullanım alanlarını değerlendirir. |
| ÖÇ3 | Akıllı tahta, bilgisayar, tablet ve akıllı telefon gibi teknolojik araçların özelliklerini tanımlar ve özel eğitim bağlamında öğretim süreçlerine uyarlama yollarını tartışır. |
| ÖÇ4 | Düşük ve yüksek teknoloji gerektiren alternatif ve destekleyici teknoloji uygulamalarını ayırt eder ve farklı yetersizlik gruplarındaki öğrenciler için uygunluğunu analiz eder. |
| ÖÇ5 | Özel eğitimde teknoloji destekli öğretim süreçlerini planlar, uygular ve değerlendirir. |