EĞİTİM FAKÜLTESİ / ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ / OEZ2006 - BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM VE GEÇİŞ PLANLARININ HAZIRLANMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1BEP ve geçiş planının zorunlu bileşenlerini ulusal mevzuat ve etik ilkelere dayalı olarak sıralayabilir.
ÖÇ2Öğrencinin şimdiki performans düzeyi verilerini analiz edebilir.
ÖÇ3Şimdiki performans düzeyine dayalı ölçülebilir hedefleri ve uyarlamalar–sorumlular–zaman çizelgesini içeren bir planı oluşturabilir.
ÖÇ4Geçiş hizmetleri için aile–okul–ilgili kurumlarla iş birliği sürecini planlayabilir.
ÖÇ5Dijital izleme bulgularına göre BEP/Geçiş planını güncelleyebilir.