| ÖÇ1 | Özel eğitimde sanat eğitiminin kuramsal ilkelerini, öğrenme için evrensel tasarım yaklaşımını ve malzeme güvenliği–etik–mevzuat boyutlarını açıklayabilir. |
| ÖÇ2 | Duyusal profil, ince motor ve iletişim gereksinimlerine göre BEP ile uyumlu, süreç odaklı sanatsal ders planı tasarlayabilir. |
| ÖÇ3 | Erişilebilir malzemeler ile dijital sanat teknolojilerinin seçimi, uyarlanması ve güvenli kullanım süreçlerini gerçekleştirebilir. |
| ÖÇ4 | Atölye rutinleri ve akran iş birliği temelinde, kültürel çeşitliliğe duyarlı sanatsal etkinliklerin planlama ve yürütme süreçlerini yönetebilir. |
| ÖÇ5 | Rubrik, portfolyo ve performans değerlendirmesiyle öğrenen ilerlemesini izleme, bulguları raporlama ve öğretimi iyileştirme süreçlerini yürütebilir. |