NİĞDE TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / OTOMOTİV TEKNOLOJİSİ / OTO2031 - MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1İşyeri ortamında ve/veya diğer işyerleriyle yapılacak yazışmalarda kullanılabilecek iş yazısının bölümlerini düzenleyebilir, kopya sayısı ve onay bölümünü düzenler.
ÖÇ2Yapılan hizmete ilişkin müşteri görüşlerinin toplanmasına dair uygun yöntemleri belirler (Anket formu, kayıtlı sözlü görüşme, şikâyet formu).
ÖÇ3Belirlenen yönteme ilişkin araç geliştirir, belirlenen yöntemi uygular/uygulatır.
ÖÇ4Verileri değerlendirir, bulgulara uygun gerekli düzenlemeleri yapar.