NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / PAZARLAMA / PAZ2012 - DİJİTAL PAZARLAMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Öğrenci dijital pazarlama kavramlarını çağdaş bağlamlarda farklı şirket / ürün / pazar durumlarında anlamak ve uygulamak için gerekli olan dijital pazarlama teknikleri, araçları ve yöntemleri hakkında bilgi ve anlayış kazanacaktır.
ÖÇ2Tüm öğrencilerden ilgili derste edindikleri bilgileri, dijital pazarlama kavramları ışığında pazarlama stratejileri geliştirmek ve değerlendirmek için kullanmaları beklenmektedir.
ÖÇ3 Tüm öğrenciler dijital pazarlamayı eylem halinde gözlemleyerek yorumlayabilecektir
ÖÇ4 Tüm öğrenciler kendi bilgilerini eleştirel olarak değerlendirebilecektir.
ÖÇ5 Tüm öğrenciler dijital pazarlamadaki araştırma konuları ve araçlarınıı tanıyarak bilgi sahibi olacaktır.