1 | Folklor ve halkbilim tanımı | |
2 | Türk halk danslarının türleri, içerikleri ve örneklemeler | |
3 | Bar türü yöresel figür öğretimi (Artvin yöresi [Ata Barı, Mendo Barı], yöre kostümü ve saz eşliğiyle) | |
4 | Bar türü öğretilen figürlerin pekiştirilmesi ve pratiğe dönüştürülmesi | |
5 | Halay türü yöresel figür öğretimi (Diyarbakır yöresi [Deliloy - Esmer], kostüm ve eşlik eden sazlar) | |
6 | Halay figürlerinin uygulamalı öğretimi | |
7 | Kaşıklı dans türü figür öğretimi (Eskişehir yöresi [Eskişehir Zeybeği, Selönü], kostüm ve saz eşliği) | |
8 | Kaşıklı dans figürlerinin pekiştirilmesi ve uygulamaya geçilmesi | |
9 | Horon türü yöresel figür öğretimi (Trabzon yöresi [Sallama, Sıksara], yöre kostümü ve saz eşliği) | |
10 | Horon figürlerinin pratiğe dönüştürülmesi | |
11 | Zeybek türü yöresel figür öğretimi (Muğla yöresi [Çökertme], kostüm ve saz eşliği) | |
12 | Zeybek figürlerinin pratiğe geçirilmesi | |
13 | Tüm öğrenilen figürlerin tavır, oynanış biçimleri ve sahnede sunum açısından değerlendirilmesi | |
14 | Genel tekrar ve halk oyunlarının sahnelenmesiyle sahneleme türleri/farklılıklarının ortaya konması | |