SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SPOR YÖNETİCİLİĞİ / SPY3011 - PAZARLAMA ARAŞTIRMASI

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

           
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Öğrencilere spor pazarlaması kavramını, kapsamını ve temel ilkelerini öğretmek.
2Spor ürünleri, hizmetleri ve tüketici davranışlarını pazarlama bakış açısıyla analiz etme becerisi kazandırmak.
3Spor endüstrisinde marka yönetimi, sponsorluk, iletişim ve dijital pazarlama stratejilerini kavratmak.
4Spor işletmelerinde pazarlama planı hazırlama ve uygulama süreçlerini öğretmek.
5Spor pazarlamasının etik, kültürel ve ekonomik boyutlarını değerlendirme becerisi geliştirmek.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi