1 | Kök haldeki armoni kuruluşu yapabilme | 1 (22) |
2 | Kök haldeki kuruluş üzerine ezgi çizgisi oluşturabilme | 1 (23) |
3 | Kök ve 3lü ilerleyişini yapabilme. | 1 (24) |
4 | 3lü bağlanışlar arasında ses ilerleyişlerini kurallaı yapabilme | 1 (35) |
5 | Bu akorlar ile 4 ölçülük besteler yapabilme | 1 (55) |
6 | Dörtlü armonilerle bir halk ezgisine piyano eşliği nasıl yazılacağını öğrenir, bunu diğer ezgiler üzerinde uygular | (2) s.5 |
7 | Tam ve kırık kalışlar ve kalıp yürüyüşleri nasıl yapıldığını bilir ve piyanoda çalar. | (2) s.6 |
8 | Bir halk ezgisini nasıl çokseslendireceğini sınıfta öğrenir ve diğer ezgiler üzerinde uygular. | (3) s.11 |
9 | Modülasyon (Bir makamdan diğer makama geçiş yapma) | (1) s.11 |
10 | Verilen bir ezgiye ikinci ses yazma (Hüseyni, kürdi ve hicaz ezgi üzerinde çalışma) | (2) s.14 |
11 | Üç ve dört partili uygulama (Hüseyni, kürdi ve hicaz ezgi üzerinde çalışma) | (1-2) s.22-43 |
12 | Çağdaş Türk bestecilerinin koro, piyano ve piyano eşlikli halk ezgileri üzerinde incelemeler | (3) s.12 |
13 | Seçilecek bir halk ezgisini iki seslendirme | (1-2-3) Genel kaynaklar |
14 | Genel Tekrar | (1-2-3) Genel kaynaklar |