İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL2010 - PAZARLAMA YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Öğrenciler pazarlama yönetiminin temel kavram ve süreçlerini açıklayabilecektir.
ÖÇ2Öğrenciler pazar analizi yaparak tüketici davranışlarını ve rekabetçi çevreyi değerlendirebilecektir.
ÖÇ3Öğrenciler pazarlama karması (ürün, fiyat, dağıtım, tutundurma) ile ilgili stratejik kararlar alabilecek ve uygulama örnekleriyle ilişkilendirebilecektir.
ÖÇ4Öğrenciler ulusal ve uluslararası düzeyde pazarlama planı hazırlayabilecek, uygulayabilecek ve sonuçlarını değerlendirebilecektir.