İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL3031 - HİZMET PAZARLAMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
15545           
2               
3               
4               
5               
6               
7               
84444           
93434           
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL3031 - HİZMET PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Hizmet pazarlaması karmasını analiz eder ve oluşturur
2Hizmet kalitesi, müşteri beklentileri ve müşteri memnuniyeti kavramlarını sentez ederek, uygulamaya yönelik önerilerde sunar
3Hizmet sektöründe ürün kavramını kavrar, çeşitli sektörler için hizmet tasarımını oluşturur
4Hizmet sektöründe arz ve talep yönetimi konularında analizler yapar ve hizmet pazarlama stratejilerini oluşturur