İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL3036 - MARKA YÖNETİMİ

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
1554            
2               
3               
4               
5               
6               
7               
8454            
9444            
10               
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ / ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK / UTL3036 - MARKA YÖNETİMİ
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Marka özvarlığı ve diğer maddi olmayan varlıkların stratejik önemini kavrayarak, işletmenin uzun vadeli değerine katkılarını değerlendirebilme.
2Güncel marka teorileri ve en iyi uygulamalar çerçevesinde marka yaratma, geliştirme ve yönetme stratejileri tasarlayabilme ve uygulayabilme.
3Marka tescili dâhil marka korumasına ilişkin hukuki ve düzenleyici çerçeveyi analiz ederek, marka değerini korumak ve artırmak için uygun önlemleri uygulayabilme.