| 1 | Learning Disabilities and Learning Problems | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 2 | Learning Processes and Memory | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 3 | Types of Memory and Memory Models | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 4 | Theoretical Bases of Learning Strategies | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 5 | Cognitive Strategies (Rehearsal, Grouping, Elaboration) | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 6 | Metacognitive Strategies (Planning, Monitoring, Evaluating) | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 7 | Motivation and Attention Strategies | Özmen, R. (2017). Öğrenme Güçlüğü Seti. Eğiten Kitap |
| 8 | Strategies for Improving Memory and Organizing Information | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 9 | Time Management and Test-Taking Strategies | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 10 | Listening, Note-Taking, and Self-Regulation Strategies | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 11 | Learning Strategies for Reading Difficulties (Dyslexia) | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 12 | Learning Strategies for Writing Difficulties (Dysgraphia) | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 13 | Learning Strategies for Mathematics Difficulties (Dyscalculia) | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |
| 14 | Practical Applications and Case Studies | Ceylan, M. (2022). Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi. Nobel. |