NİĞDE VOCATIONAL SCHOOL OF TECHNICAL SCIENCES / RADIO AND TELEVISION PROGRAMMING / RTP2002 - TELEVISION ADVERTISING

Contents Of The Courses in a weekly Period

Week 
Subjects 
Sources 
1What is Advertising?Televizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
2Ad typesTelevizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
3Ad film partiesTelevizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
4Product and service pre-researchTelevizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
5The type and format of advertising decision-makingTelevizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
6Brief fileTelevizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
7Product and service-related information gatheringTelevizyon ve Televizyon Reklamcılığı, Ayşın Ören ALPTEKİNOĞLU, Kül Sanat Yayıncılık,Ekim 2004
8Product and service-related information gathering 
9Ad type and format of the decision-making 
10Ad type and format of the decision-makingTelevizyon Reklamcılığı "Kavramlar-Süreçler" ,Dr.Aydın Ziya Özgür,Der Yayınları,İstanbul
11Advertising ideaTelevizyon Reklamcılığı "Kavramlar-Süreçler" ,Dr.Aydın Ziya Özgür,Der Yayınları,İstanbul
12Ad text and scenarioYeni İkonalar - Televizyon Reklam Sanatı,Paul Rutherford,Yapı Kredi Yayınları,Ekim 2000
13Taking AdvertisingYeni İkonalar - Televizyon Reklam Sanatı,Paul Rutherford,Yapı Kredi Yayınları,Ekim 2000
14To make Advertising fictionYeni İkonalar - Televizyon Reklam Sanatı,Paul Rutherford,Yapı Kredi Yayınları,Ekim 2000