|
PÇ1
|
Farklı akademik disiplinlerden edinilen bilgileri bireysel ilgi ve hedefler doğrultusunda kullanır. (TYYÇ- Bilgi)
|
|
PÇ2
|
Eğitim sistemini, eğitim programını, okulun örgütsel yapısını ve okul iklimini, eğitimin felsefi, sosyolojik ve psikolojik temelleri bağlamında değerlendirir. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)
|
|
PÇ3
|
Eğitim sürecindeki uygulamaları, Türk eğitim sisteminin amaç ve ilkeleri doğrultusunda sürdürülebilir biçimde yürütür. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)
|
|
PÇ4
|
Eğitim sürecini, bireysel farklılıklar, çevresel koşullar ve mevcut olanaklara uygun yöntem, teknoloji ve ölçme araçlarıyla planlar. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)
|
|
PÇ5
|
Sahip olduğu sanatsal bilgileri eğitim-öğretim alanına aktarır. (TYYÇ- Bilgi)
|
|
PÇ6
|
Plastik Sanatların ve Grafik sanatların teorik ve uygulamalı alanlarında kendini geliştirir ve yeterlilik kazanır. (TYYÇ- Öğrenme Yetkinliği)
|
|
PÇ7
|
Resim-İş Öğretmenliği uygulamalarındaki hedefler doğrultusunda program yapabilme ve uygulayabilme becerisi kazanır. (TYYÇ-Beceriler)
|
|
PÇ8
|
Sanatsal uygulamalar ve Resim-İş Öğretmenliği uygulamalarındaki problemleri çözümleme becerisi kazanır. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)
|
|
PÇ9
|
Öğrenciler hayatları boyunca sanat yapan üreticiler veya sanatı bilinçli izleyen tüketiciler olarak, içinde yaşadıkları kültüre katkı sağlar. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)
|
|
PÇ10
|
Sanatı görsel bir iletişim formu olarak kullanmada ve değerlendirmede güven ve yeterlik kazanır, öğrenciler görsel okuryazarlık kazanır. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)
|
|
PÇ11
|
Bilim, sanat ve çağdaş konular hakkında gelişmeleri izleyerek kendini geliştirme becerisi kazanır. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)
|
|
PÇ12
|
Sahip olduğu fikirleri yazılı, sözlü ya da uğraştığı sanatsal alanla ifade edebilme becerisi kazanır. (TYYÇ-Beceriler)
|
|
PÇ13
|
Mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olabilme yetisini kazanır. (TYYÇ-Alana Özgü Yetkinlik)
|
|
PÇ14
|
Tarihi ören yerlerini, anıtları, müzeleri, sanat galerilerini, atölyelerini ve tasarım stüdyolarını tanıyarak kültür ve tabiat varlıklarına sahip çıkar. (TYYÇ-İletişim ve Sosyal Yetkinlik)
|
|
PÇ15
|
Özgün düşünme, üretme ve deneme kapasitelerini geliştirir. (TYYÇ- Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği)
|