Öğrencilerimiz Sahada Üretiyor 2


Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. Sınıf Öğrencilerimiz Ebru ORAL, Zehra Nur CEYLAN, Semanur TAŞ, Nisa Nur APLAK ve Ali BAYSAL Kampanya Yönetimi Dersi kapsamında Niğde’de faaliyet gösteren Niğdelioğlu Markası’ndan aldıkları brief doğrultsunda (Tüketicide Jellyca’nın doğal ve katkısız bir ürün olduğu algısı, Bayramla birlikte Jellyca’yı ikramlık ve hediyelik olarak konumlandırmak; Genç kitleyle sosyal medya üzerinden etkileşim yaratmak.) kurumun Jellyca ve Logmino ürünleri için bayram kampanyası ve ürünlerin tanıtımını desteklemek ve özellikle dijital mecralarda etkileşim sağlamak amaçlı dijital çalışmalar yaptılar.

Sosyal Medya:

      Instagram & TikTok için Reels videoları

      Bayram temalı afiş ve görseller

      “#EnTatlıBayramAnın” etiketiyle çekiliş kampanyası

Gerilla Reklam:

      Gerçek şekerlerin yer aldığı tasarımda üzerine eklenen QR kod ile bayram mesajı iletilmesi ( mağaza içi ve bilboard )

      Bayramdan önce  mağaza girişlerinde Jellyca renklerine boyanmış mini stantlar

      Ücretsiz deneme ürün dağıtımı

Video Linkleri:

https://www.instagram.com/reel/DLSK4EyOj2h/

https://www.instagram.com/reel/DLSLWl-sVcA/ 

https://youtu.be/xjMUthK1VPw


Son Güncelleme Tarihi : 24.06.2025