Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 3. Sınıf Öğrencilerimiz Ebru ORAL, Zehra Nur CEYLAN, Semanur TAŞ, Nisa Nur APLAK ve Ali BAYSAL Kampanya Yönetimi Dersi kapsamında Niğde’de faaliyet gösteren Niğdelioğlu Markası’ndan aldıkları brief doğrultsunda (Tüketicide Jellyca’nın doğal ve katkısız bir ürün olduğu algısı, Bayramla birlikte Jellyca’yı ikramlık ve hediyelik olarak konumlandırmak; Genç kitleyle sosyal medya üzerinden etkileşim yaratmak.) kurumun Jellyca ve Logmino ürünleri için bayram kampanyası ve ürünlerin tanıtımını desteklemek ve özellikle dijital mecralarda etkileşim sağlamak amaçlı dijital çalışmalar yaptılar.
Sosyal Medya:
•
Instagram & TikTok
için Reels videoları
•
Bayram temalı afiş ve
görseller
•
“#EnTatlıBayramAnın”
etiketiyle çekiliş kampanyası
Gerilla Reklam:
•
Gerçek şekerlerin yer
aldığı tasarımda üzerine eklenen QR kod ile bayram mesajı iletilmesi ( mağaza
içi ve bilboard )
•
Bayramdan önce mağaza girişlerinde Jellyca renklerine
boyanmış mini stantlar
•
Ücretsiz deneme ürün
dağıtımı
Video Linkleri:
https://www.instagram.com/reel/DLSK4EyOj2h/
https://www.instagram.com/reel/DLSLWl-sVcA/
https://youtu.be/xjMUthK1VPw