|
PÇ1
|
Halkla ilişkiler, reklam, pazarlama ve bütünleşik pazarlama iletişimi alanına ilişkin temel kavram, kuram ve yöntem ile ilgili bilgi sahibidir.
|
|
PÇ2
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında hedef kitlelere uygun medya planlaması süreçlerini bilir.
|
|
PÇ3
|
Alanında yapılan faaliyetlerle ilgili periyodik raporlama yapma becerisine sahiptir.
|
|
PÇ4
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanıyla ilgili araştırma, planlama yapma yöntem ve tekniklerini kullanma becerisine sahiptir.
|
|
PÇ5
|
Kurum ve kuruluşlardaki kriz yönetimi süreçlerini bilir.
|
|
PÇ6
|
Kurum ve kuruluşların tanıtımıyla ilgili medya ve dijital medya iletişim tekniklerini ve sürecini bilir.
|
|
PÇ7
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında medya stratejisinin oluşturulmasını ve uygulamasını bilir.
|
|
PÇ8
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılıkla ilgili yasal düzenlemeler ve etik konusunda bilgi sahibidir.
|
|
PÇ9
|
Reklam ve halkla ilişkiler çalışmalarından pazarlama araştırmalarını yapma, tüketici davranışını araştırma ve bu araştırma verileri doğrultusunda planlama yapma becerisine sahiptir.
|
|
PÇ10
|
Halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarını yürütme becerisine sahiptir.
|
|
PÇ11
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında dijital ortamları ve sosyal medyayı kullanma becerisine sahiptir.
|
|
PÇ12
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında güncel ve etkili sunum tekniklerini kullanma becerisine sahiptir.
|
|
PÇ13
|
Toplumsal gelişmeleri yakından izleyerek hedef kitle davranışlarındaki değişimleri araştırıp elde ettiği bilgileri halkla ilişkiler ve reklam kampanyalarında kullanma yetkinliğine sahiptir.
|
|
PÇ14
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanında sorunları çözmek için bireysel ve ekip üyesi olarak sorumluluk alarak ortaya çıkan sorunları çözme yetkinliğine sahiptir.
|
|
PÇ15
|
Marka ve iletişim stratejisini oluşturma ve uygulama yetkinliğine sahiptir.
|
|
PÇ16
|
Geleneksel ve dijital mecralardaki tüketici davranışlarını bilimsel yöntemlerle analiz etme ve bu mecraların kendine özgü dinamiklerini değerlendirme yetkinliğine sahiptir.
|
|
PÇ17
|
Halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarıyla ilgili ulusal ve uluslararası meslek örgütlerinin standartlarına ve etik kodlarına uygun davranma bilincine sahiptir.(Program Çıktılarımız İLAD HIR Program Kazanımlarından alınmıştır).
|