|
PÇ1
|
Matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulayabilme becerisini kazanma
|
|
PÇ2
|
Biyosistem mühendisliği alanında deney tasarlayıp yürütebilme ve verileri analiz edip yorumlayabilme becerisi kazanma
|
|
PÇ3
|
Gereksinimleri karşılamak için sistemi, bileşeni veya prosesi ekonomik, çevresel, etik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtlara göre tasarlayabilme becerisi kazanma
|
|
PÇ4
|
Disiplinler arası bir takım çalışması yürütebilme becerisi kazanma
|
|
PÇ5
|
Mühendislik problemlerini tanımlayabilme, formüle edebilme ve çözebilme becerisi kazanma
|
|
PÇ6
|
Mesleki ve etik (ahlaki) sorumlulukları kavrayabilme
|
|
PÇ7
|
Etkin iletişim kurabilme becerisi kazanma
|
|
PÇ8
|
Mühendislik çözümlerinin evrensel ve toplumsal bağlamda etkilerini anlama ve doğru bir biçimde yorumlama
|
|
PÇ9
|
Biyosistem Mühendisliği konularındaki gelişmeleri izlemek için yaşam boyu öğrenme becerisine sahip olma
|
|
PÇ10
|
Çağdaş ve güncel konuları izleyebilme ve öğrenebilme
|
|
PÇ11
|
Biyosistem Mühendisliği uygulamalarında; modern mühendislik araç-gereçlerini ve tekniklerini kullanabilme becerisi kazanma
|
|
PÇ12
|
Alanında etkin rapor yazma ve yazılı olan raporları anlama, tasarım ve üretim raporları hazırlayabilme, etkin sunum yapabilme, açık ve anlaşılabilir talimat alma ve verme; etkili bir iletişim kurma becerisi
|
|
PÇ13
|
Birçok mühendislik disiplini hakkında teorik ve pratik bilgiye sahip olmak
|
|
PÇ14
|
Disiplin içi ve dışı güncel mühendislik konularını yakından takip edebilmek
|
|
PÇ15
|
Temel matematik, fen bilimleri ve mühendislik disiplinlerinde farkındalık, bilinç ve girişimcilik yeteneği kazanmak
|