|
|
|
PÇ1
|
Yaşlı bireylerin fiziksel, ruhsal ve sosyal yönden bakımı, egzersizleri, beslenmesi gibi temel düzeyde güncel teorik ve uygulamalı bilgilere sahip olur.
|
|
|
|
PÇ2
|
Yaşlanma sürecini anatomi ve fizyolojisi çerçevesinde değerlendirerek, iş sağlığı ve iş güvenliği, çevre bilinci ve kalite süreçlerine ilişkin bilgilere sahip olur.
|
|
|
|
PÇ3
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili, doğru terminoloji kapsamında güncel çalışmaları ve gelişmeleri takip eder, özel gereksinimli yaşlı bireylerde dahil tamamlayıcı ve destekleyici, kendi kültürüne uygun güncel uygulamaları kullanır
|
|
|
|
PÇ4
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili sürdürülebilir dijital teknoloji çerçevesinde toplum temelli yaşlı hizmetlerinin gelişmeleri izler.
|
|
|
|
PÇ5
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili mesleki problemleri ve konuları analitik ve eleştirel bir yaklaşımla değerlendirme ve çözüm önerisini sunabilme becerisine sahip olur.
|
|
|
|
PÇ6
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili teorik ve uygulama bilgi ve becerilerini yazılı ve sözlü iletişim yolu ile etkin bir şekilde sunma becerisine sahip olur.
|
|
|
|
PÇ7
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili uygulamalarda hem bakım verilen bireye hem yakınlarına yönelik karşılaşılan ve öngörülemeyen problemleri çözmek için hukuki süreçlerde multidisipliner ekip içinde ekip üyesi olarak sorumluluk alır çalışır.
|
|
|
|
PÇ8
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili yaşam boyu öğrenme bilinci ve kariyer yönetimi konularında farkındalığa sahip olur.
|
|
|
|
PÇ9
|
Yaşlı bakım teknikerliği ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur
|
|
|
|
PÇ10
|
Yabancı dil kullanarak yaşlı bakım alanındaki bilgileri takip eder ve tekniker meslektaşları ile iletişim kurar.
|
|
|
|
PÇ11
|
|
|
|
|
PÇ12
|
|
|
|
|
PÇ13
|
|
|
|
|
PÇ14
|
|
|
|
|
PÇ15
|
|