|
|
|
PÇ1
|
Çocuk Gelişimi alanı ile ilgili temel düzeyde kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olur.
|
|
|
|
PÇ2
|
Alanıyla ilgili etik ilke ve kurallara ilişkin bilgiye sahip olur.
|
|
|
|
PÇ3
|
Çocukların fiziksel ve ruhsal sağlığı konularında temel bilgi düzeyine sahip olur.
|
|
|
|
PÇ4
|
Çocuk Gelişimi alanı ile ilgili temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri, temel bilgisayar programlarını ve ilgili teknolojileri kullanır.
|
|
|
|
PÇ5
|
Grup olarak yapılması gereken ödev, uygulama, proje gibi ekip çalışmalarında gerekli sorumluluğu alır.
|
|
|
|
PÇ6
|
Çocukların gelişim özelliklerini ve bireysel farklılıklarını dikkate alarak uygun öğretim stratejisi, yöntem, etkinlik ve tekniklerini uygular.
|
|
|
|
PÇ7
|
Bilgiye erişimde kaynaklara doğru ulaşır ve kullanır.
|
|
|
|
PÇ8
|
Türkiye Cumhuriyeti Atatürk ilke ve inkılâplarına bağlıdır ve Türkçeyi doğru kullanır.
|
|
|
|
PÇ9
|
Okul öncesi ve özel eğitim kurumlarındaki çocukların gelişim alanlarını (fiziksel, bilişsel, dil, sosyal-duygusal gelişim alanları) destekleyici eğitsel materyal hazırlar ve eğitim ortamlarını düzenler.
|
|
|
|
PÇ10
|
Tipik gelişim gösteren ve özel gereksinimli çocukların özelliklerini bilir. Ek olarak bu çocuklar için eğitim sürecini planlar ve uygular.
|
|
|
|
PÇ11
|
Mesleği ile ilgili programların felsefesini, genel özelliklerini ve programın her bir öğesinin gerekliliklerini sınıf yönetimine ve uygulamalarına yansıtır.
|
|
|
|
PÇ12
|
Erken çocukluk döneminde drama, müzik, resim gibi alanlarda sanatsal etkinliklerin ortaya çıkartılması ve geliştirilmesi konularında uygulamalar yapar.
|
|
|
|
PÇ13
|
|
|
|
|
PÇ14
|
|
|
|
|
PÇ15
|
|