NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / BANKACILIK VE SİGORTACILIK / BAN2011 - HİZMET PAZARLAMASI

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
122 2           
2   2 2  2      
3  2    2  2    
4        3      
5          3    
6               
7     2         
833     2  2    
9333            
10               
11               
12               
13          4    
14          4    
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / BANKACILIK VE SİGORTACILIK / BAN2011 - HİZMET PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Pazarlama kavramını ve süreçlerini anlayabilir
2Hizmet kavramını ve hizmetlerin gelişimini bilebilir
3Hizmetlerin genel ekonomi içindeki yerini ve ülke ekonomisine katkısını bilebilir
4Hizmetleri tanımlar ve sınıflandırmasını yapabilir
5Hizmet pazarlaması ile mal pazarlaması arasındaki farklılıkları açıklayabilir
6Hizmet işletmelerinin işleyişini ve yapısın bilebilir
7Pazarlama karması elemanlarının hizmet işletmelerindeki yapısını bilebilir
8Pazarlama ve hizmet pazarlamasını etkileyen faktörleri bilebilir.
9Pazarlama planlaması yapabilir ve pazarlama stratejilerini uygulayabilir
10Tüketici davranışlarını ve onu belirleyen faktörleri bilebilir.
11Müşteri ihtiyaçlarını karşılamayı değil, aynı zamanda çevresel etkileri azaltmayı, toplumsal refahı artırmayı ve uzun vadeli ekonomik değer yaratmayı hedefleyen bir yaklaşımı bilebilir