NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / BANKACILIK VE SİGORTACILIK / BAN2011 - HİZMET PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Pazarlama kavramını ve süreçlerini anlayabilir
ÖÇ2Hizmet kavramını ve hizmetlerin gelişimini bilebilir
ÖÇ3Hizmetlerin genel ekonomi içindeki yerini ve ülke ekonomisine katkısını bilebilir
ÖÇ4Hizmetleri tanımlar ve sınıflandırmasını yapabilir
ÖÇ5Hizmet pazarlaması ile mal pazarlaması arasındaki farklılıkları açıklayabilir
ÖÇ6Hizmet işletmelerinin işleyişini ve yapısın bilebilir
ÖÇ7Pazarlama karması elemanlarının hizmet işletmelerindeki yapısını bilebilir
ÖÇ8Pazarlama ve hizmet pazarlamasını etkileyen faktörleri bilebilir.
ÖÇ9Pazarlama planlaması yapabilir ve pazarlama stratejilerini uygulayabilir
ÖÇ10Tüketici davranışlarını ve onu belirleyen faktörleri bilebilir.
ÖÇ11Müşteri ihtiyaçlarını karşılamayı değil, aynı zamanda çevresel etkileri azaltmayı, toplumsal refahı artırmayı ve uzun vadeli ekonomik değer yaratmayı hedefleyen bir yaklaşımı bilebilir