SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ / BMZ4010 - OKULLARDA REHBERLİK

Dersin Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15
155545555555555 
255555555555555 
3               
444444444444545 
5               
6               
755555555555555 
844444444444444 
955555455555555 
1044444444444444 
11               
12               
13               
14               
15               
16               
17               
18               
19               
20               
21               
22               
23               
24               
25               
26               
27               
28               
29               
30               
Katkı Düzeyi: 1:Çok Düşük, 2:Düşük, 3:Orta, 4: Yüksek, 5: Çok Yüksek

SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ / BMZ4010 - OKULLARDA REHBERLİK
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
1Rehberliğin temel kavramlarını tarihsel gelişimini,amaç ve ilkelerini bilir
2Rehberliğin ortaya çıkıp gelişmesinin nedenlerini bilir
3Rehberliğin ortaya çıkışı ve tarihsel gelişimi hakkında bilgi sahibi olur.
4Rehberliğin işlevlerini, hangi işlevin ne tür hizmetlerle yerine getirilebiliceğini kavrar
5Eğitsel rehberlik hizmetlerini kavrar ve sınıfında eğitsel rehberlik hizmetlerini başarıyla uygular.
6Mesleki ve kişisel rehberlik çalışmalarını kavrar ve yönlendirme hizmetlerine asgari düzeyde katkı sağlayabilir
7Öğretim kademelerine göre rehberlik hizmetlerinin amaçlarını kavrar, etkinlikler hakkında bir anlayış geliştirir.
8Geleneksel rehberliğin olumsuzluklarını farkederek gelişimsel rehberliğin üstünlüklerini benimser
9Öğrenme eksikliklerinin neler olduğunu fark eder.
10Bireyi tanımanın önemini ve gereğini kavrar. Bireyin hanyi özelliklerinin incelenmesi gerektiğini kavrar.
11Bireyi tanımada kullanılacak test dışı teknikleri kullanır
12Psikolojik danışman kuramlarını tanır, hümanist yaklaşımın ilkelerini benmiser
13Rehberlik hizmetlerinin örgütsel yapısını kavrar.
14Rehberlik hizmetlerinde bir sınıf rehber öğretmenine düşen görevleri yapabilir düzeye ulaşır