NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ / NTO2040 - TURİZM PAZARLAMASI

DERSİN HAFTALIK İÇERİĞİ

Hafta 
Konular 
Öğrenme Kaynakları 
1Pazarlamaya Giriş ve Temel KavramlarNazmi Kozak, Doç. Dr. Serhat Adem Sop (2023). Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık
2Hizmet PazarlamasıNazmi Kozak, Doç. Dr. Serhat Adem Sop (2023). Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık
3Turizm Pazarlamasına GirişNazmi Kozak, Doç. Dr. Serhat Adem Sop (2023). Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık
4Turizm Pazarlaması ÇevresiNazmi Kozak, Doç. Dr. Serhat Adem Sop (2023). Turizm Pazarlaması, Detay Yayıncılık
5Turizmde Pazarlama PlanlamasıSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
6Turizmde Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama AraştırmasıSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
7Turizmde Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi ve KonumlandırmaSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
8Turizm Pazarlamasında ÜrünSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
9Turizm Pazarlamasında FiyatSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
10Turizm Pazarlamasında DağıtımSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
11Turizm Pazarlamasında TutundurmaSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
12Turizm Pazarlamasında İnsanSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
13Turizm Pazarlamasında Fiziksel KanıtlarSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık
14Turizm Pazarlamasında Güncel Gelişmeler ve SürdürülebilirlikSelma Meydan Uygur (2023). Turizm Pazarlaması, Nobel Akademik Yayıncılık