NİĞDE SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU / TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ / NTO2040 - TURİZM PAZARLAMASI
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Temel Pazarlama kavramlarını, süreçlerini ve pazarlamanın gelişim sürecini kavrar.
ÖÇ2Turizm pazarlamasının ekonomik kalkınmaya etkilerini bilir.
ÖÇ3Turizm pazarlamasının çeşitli yaklaşımlarla yapılmış tanımlarını bilir ve yorumlayabilir.
ÖÇ4Turizm pazarlamasının özelliklerini ve endüstriyel ürünler pazarlamasından farklı yönlerini kavrar.
ÖÇ5Temel pazarlama karması bileşenlerinin turizm sektöründeki uygulamalarını öğrenir.
ÖÇ6Hizmetler ve turizm sektörü için geliştirilmiş alternatif pazarlama karması bileşenlerini öğrenir.
ÖÇ7Turizm pazar bölümlendirme ölçütlerini ve hedef pazar seçim stratejilerini öğrenerek söz konusu pazarlarda uygulanacak stratejileri kavrar.
ÖÇ8Sürdürülebilir turizm pazarlaması kapsamında pazar ve tüketici araştırması yapabilir.