| 1 | Dersin çerçevesi ve özel eğitimde matematiğin yeri | |
| 2 | Program/kazanım analizi ve BEP’le ilişkilendirme | |
| 3 | Sayı kavramı ve sayı öncesi beceriler | |
| 4 | Sayı duyusu ve dört işlem için görev analizi | |
| 5 | Şema temelli problem çözme (temel problem türleri) | |
| 6 | Ölçme, zaman ve para (işlevsel matematik) | |
| 7 | Geometri ve uzamsal düşünme | |
| 8 | Veri okuryazarlığı: tablo–grafik–sıklık çizelgesi | |
| 9 | Matematiksel dil ve iletişim | |
| 10 | Teknoloji destekli öğretim (erişilebilir araçlar) | |
| 11 | Ölçme–değerlendirme ve ilerleme izleme (CBM mantığı) | |
| 12 | Sınıf yönetimi ve motivasyon | |
| 13 | Aile/uzman iş birliği ve genelleme | |
| 14 | Mikro öğretim ve toparlama | |