SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SPOR YÖNETİCİLİĞİ / SPY4009 - SPOR PAZARLAMASINDA REKLAM VE TUTUNDURMA

DERS HAKKINDA GENEL BİLGİLER

           
Dersin Kodu Dersin Yarıyılı/Yılı   Dersin Türü   Dersin Seviyesi   Dersin Öğretim Dili
     
  
Dersin Adı Teori Uygulama AKTS
Dersin İngilizce Adı
Dersin Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Yardımcı Öğretim Elemanı E Mail
Dersin Amacı
Dersin Kısa İçeriği
Önkoşullar

DERSİN HEDEFLERİ
 
DERSİN HEDEFLERİ 
1Spor pazarlamasında reklam ve tutundurma kavramlarını, amaçlarını ve stratejilerini öğretmek.
2Spor endüstrisinde kullanılan reklam araçları ve tutundurma yöntemlerini analiz edebilme becerisi kazandırmak.
3Sponsorluk, halkla ilişkiler, kişisel satış ve dijital medya gibi tutundurma karması elemanlarının spor markaları üzerindeki etkisini kavratmak.
4Spor ürünleri ve etkinlikleri için etkili reklam ve tutundurma kampanyaları planlayabilme yetkinliği kazandırmak.
5Spor pazarlamasında etik ilkeleri, tüketici tepkilerini ve marka imajı oluşturma süreçlerini değerlendirme becerisi geliştirmek.
 
DERSİN KATEGORİSİ
DERSİN KATEGORİSİ DERSİN YÜZDESİ
Meslek Bilgisi Dersleri
Uzmanlık/Alan Bilgisi Dersi