SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / SPOR YÖNETİCİLİĞİ / SPY4009 - SPOR PAZARLAMASINDA REKLAM VE TUTUNDURMA
 
Dersin Öğrenme Çıktıları 
ÖÇ1Kazandırılacak Bilgi Ve Beceriler
ÖÇ2spor pazarlaması kavramını ve bu alandaki gelişmeleri tanımlar
ÖÇ3Tüketici ve endüstriyel pazarla ilgili olguları spor konusuna yordar.
ÖÇ4spor alanında pazarlama araştırması uygulaması yapar
ÖÇ5Spor pazarlamasında araştırmanın önemini bilir
ÖÇ6Makro-mikro çevresel faktörlerin spor pazarlaması üzerindeki önemini bilir.
ÖÇ7Spor temelinde pazar bölümleme, konumlandırma ve hedef pazarın seçilmesini açıklar.
ÖÇ8Modern spor pazarlaması yaklaşımlarını bilir.