1 | Ceyhan, E. ve Yiğit, B. (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi. Ankara: Anı Yayıncılık. |
2 | Kılıç, A. ve Seven, S. (2007) Konu Alanı Ders Kitabı İncelemesi. Ankara: Pegem Akademi Yayınları. |
3 | Küçükahmet, L. (Editör). (2003). Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu. Ankara: Nobel Yayınları. |
4 | MEB (2006). Türkçe Dersi Öğretim Programı ve Kılavuzu. Ankara: MEB Yayınları. |
5 | Temizyürek, F. ve Balcı, A. (2015). Cumhuriyet Dönemi İlköğretim Okulları Türkçe Programları. Ankara: Nobel Yayıncılık. |
6 | Ülper, H. (Editör) (2010). Türkçe Ders Kitabı Çözümlemeleri. Ankara: Pegem Akademi Yayınları. |
7 | Canlı, S. (2014). Türkçe Ders Kitaplarına Seçilecek Metinlerin Niteliği Üzerine Bir Araştırma. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü. Yayımlanmamış Doktora Tezi. |
8 | Canlı, S. (2015). Türkçe Ders Kitaplarına Seçilecek Metinlerin Belirlenmesinde Çocuğa Görelik İlkesi. Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi, 1 (1), 98-123. |
9 | MEB (2018). Türkçe Dersi 1-8. Sınıflar Öğretim Prog.. Ankara: MEB Yayınları. |
10 | MEB (2024). Maarif Modeli Türkçe Dersi (1-8. Sınıflar) Öğretim Programı. Ankara: MEB Yayınları. |