1 | İnayet, Aydın (2023). Eğitim ve Öğretimde Etik (13. Baskı). Pegem Akademi. |
2 | Şükrü, Ada ve Fatoş, Silman (2023). Eğitimde Ahlak ve Etik (5.Baskı). Pegem Akademi. |
3 | Nihat, Şimşek ve Turan, Kaçar (2023). Eğitimde Ahlak ve Etik. Pegem Akademi. |
4 | Behçet, Oral, Ahmet, Çoban ve Mehmet, Bars (2023). Eğitimde Ahlak ve Etik (5.Baskı). Pegem Akademi. |
5 | Beden, A., Yağcı, Z., Akalın, H., & Keskin, H. G. (2024). Ku¨resel anlamda etik kavramı ve öğretmenlik mesleği etik ilkeleri. Ulusal Eğitim Dergisi, 4(1), 342-353. https://uleder.com/index.php/uleder/article/view/433/252 |
6 | Yu¨cel, D., & Tankutay, H. K. (2023). Öğretmenlerin yaşadıkları etik ikilem durumlarının ve bu durumlara ilişkin çözu¨m yollarının değerlendirilmesi. Mi·lli· Eği·ti·m Dergi·si·, 52(237), 409-436. https://doi.org/10.37669/milliegitim.1076119 |
7 | Yılmaz, D., & Şahin, S. A. (2024). Yu¨kseköğretim Öğrencilerinin Etik Haklarını Tanımlayan Davranış Kodlarının Belirlenmesi. Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitu¨su¨ Dergisi, 8(1), 113-142. https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/3609508 |
8 | Erdem, A. R., & Altunsaray, M. (2016). Eğitimde niteliği belirleyen önemli bir etken: Eğitim etiği. Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 23, 21-30. https://asosjournal.com/? mod=makale_tr_ozet&makale_id=33569 |
9 | Çepni, S. (2020). Eğitimde “Bir Adım Ötesi” tartışmalarının kavramsal çerçevesini anlamak: Dijitalleşme ve insanileşme (etik ve değerler) kavramlarında denge kurma arayışları. Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi, 3(2), 65- 79. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/1115555 |
10 | Kılıç, A., & Yılmaz, M. Eğitimde Ahlâki Liderlik Teorisi: Nitel Bir Araştırma. Değerler Eğitimi Dergisi, 21(45), 101-127. https://doi.org/10.34234/ded.1242926 |